helgen! =)

förlåt fall jag inte har bloggat -.- men min helg har var fullspäkad :D

i fredags
så drog jag och inte till västerås efter skolan och skulle möta sanne där för att sedan vidare till hanna :) men sanne hittade inte telefonen på morgonen så vi fick inte tag på henne-.- men tillslut så kom hon och danne och hämta mig och ina på stan och skjutsa oss till hanna:) en super trevlig kväll med tjejorna, tårarna spruta och träningsverk i magen efter allt skrattande (Y) men vid halv 2 så kom simon och hämta oss så åkte jag och sanne in till sala och gick runt sen en snabb tripp till heby sen var det dags att sova :) men det var en super trevlig kväll! tack tjejor! :D <3

i Lördags så vakna jag vid 1 och mådde inte så bra (A) och mådde dåligt hela dagen men vid 6 så tog jag bussen till västerås och va med nick med fler :) mycket trevlig kväll det med :) kom hem 4 i morse eftersom jag missa bussen som gick vid 2 :P

I Dag så vakna jag av att mormor kom hit :D så då hoppa jag upp ur sängen när jag hörde henne :D Jag, Mamma , Pappa och mormor tog en tripp till avesta och åt och kolla lite affärer:) mycket trevligt faktiskt :D och nu sitter jag här och väntar på att one tree hill ska börja (A) :D

Kommentarer
Postat av: Ina

"i fredags så drog jag och inte till västerås"



jag heter inte inte :(

2011-02-06 @ 20:43:03
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0