Tråkigt!

ligger i sängen och har jätte tråkigt så tänkte tala om vad jag har gjort idag :)

I morse så åkte jag & mamma ner på stan och träffa min faster för att vi skulle köpa studentpresent till Dennis. blev mycket bra present tror jag :P sen gick jag och mamma på stan och kollade lite :) köpte en vit skjorta till mig eftersom jag ska servera på ett bröllop på Lördag :) men iaf efter vi hade vart på stan så kom Johan hit för han ville att jag skulle hjälpa han med läxorna. Occh så snäll som jag är så gjorde jag de =) gick väl sådär måste jag ta och säga men lite gjorde vi iaf :P Så nu ligger jag här i sängen och väntar på att Kamis & Kalle ska komma men dom kommer runt 7 så tar nog och bakar en kladdkaka som lite tidsfördriv tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0