Ursäkta :)

förlåt fall jag inte har bloggat på ett tag men har inte haft ork och lust. Men nu har jag det och jag är jävligt lycklig ;)

men min helg har vart rätt okej faktiskt :)
i fredags så drog jag oc hJessie ut till danne på fest med mycket trevliga människor och allt var verkligen toppen :D fick i mig lite sömn iaf fast de va fan inte mycket :p men men helt jävla underbart var kvällen iaf:d

Lördags så kom jag hem vid 2 typ var så jävla slut så jag låg och kolla på film hela dagen och sov :)

och idag så åkte jag till momor sen till tierp och sen så drog vi och åt :) men nu har jag just kollar solsidan och ska hoppa in i duschen sen kolla på någon film tror jag :)
hoppas denna vecka blir bra och heögen lika så :) så hörs vi ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0