AFRO

ja, nu har jag skaffat blogg också efter mycket tjat av mina kära klasskompisar -.-

aa så ni vet så kommer de nog inte bli så mycket skrivande här men någongång kasnke de blir lite iaf :)

Idag gick Jag, Ina, Mathilda och Linda och åt pizza eftersom vi hade jätte jätte lång håltimme i skolan idag -.-

Och ja jag tycker om kebab fast inte den där! :(

 

 

 

 

Men iaf nu sitter jag hemma hos Ina och drygar på ansiktet och Ina fixar afro på mig : ) bilder kommer vel sen om vi blir klara någon gång så att säga =)

ska sova här inatt sen imorgon åker vi till västerås för vi är lediga och då blir det lite F.I.S power! :D / fickis


Kommentarer
Postat av: Lindis

ÄNTLIGEN!! :D

2011-01-20 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0