29/1 -30/1 -11

Igår åkte jag som sagt till heby igen hem till jonte :) var en mycket trevlig kväll och kladdkakan blev väldigt god måste jag säga! :D vi spela även wii och spela twister så jävla kul det var! :D kommer någon bild imorgon från twister spelet:)
sov hemma hos jonte sen idag gick jag upp typ vid 2 när emmie vakna:P börja med äggmackor och filmen streetdance 3D :) sen gick jag, emmie och jonte ner till heby och köpte semlor , super gott! :D 2 km ner och 2 km hem till Jonte igen :P när vi hade ätit semlorna och kollat på tv ett tag så var det dags för mig att ta 6 bussen hem till sala :) gick också hem från bussen så det betyder att jag har vart duktig att gått över 5km idag :D (stolt) :D

Kommentarer
Postat av: Ina

duktig klick!

2011-01-30 @ 23:19:02
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0