rubrik?

sitter på näringslära lektion nu ska göra nå jävla arbete om kostkoll typ yror jag :P
slutar om ca 1h då blir det att g å hem i snöstormen och hem och fixa sig sen blir det att åka till Tärnsjö och fira bästa Jessie som fyllde hela 18 år igår :D tänk att tiden går så jävla fort :O känns som att de va igår vi fyllde 14 och va ute och sprang på stan hela nätterna och cykla typ 100 mil om dagen :o haha ja jag kan skriva hur många minnen som helst med min underbara syster Jessie hon är ju bara bäst!:D och jag har saknat henne så otroligt mycke! :( men men nu har vi fått bra kontakt igen och man kan inte va annat än super glad :D


aja tänkte lägga upp en bild på mig och jessie från typ 07 men det gick inte så får bli när jag kommer hem ist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0