Min dag :D

ja men dag började inte så bra börja med att jag försov mig lite så fick lite brottom på morgonen. började 9 med matte .. segt.. men jag, linda och ina satt mest och snacka skit :P sen blev det en lång lunsch segt..! :P haha men iaf så mådde jag inge bra fram tills alkoholhanteringen som vi hade efter lunschen. när vi skulle sluta så sa anette att jag skulle stanna, jag trodde jag hade gjort nå dumt men nej det hade jag itne :D jag ska få åka till noge i 2 veckor! :D haha men iaf sen gick jag, Linda & Ina ner på stan och träffa Sanne vi gick och fika och fira att jag skulle till norge :P sen gick linda till bussen vid 2 sen vid 3 gick vi med Ina till bussen sen gick jag och sanne och köpte hårhärg :D så nu e jag röd och sanne e typ orange :P haha aa så har min dag vart typ :p just jag får inte glömma att vi kolla på svensk maffia också tycker sånt e intresant faktsikt :D men men nu ska jag sova för im åker Jag & Ina & Sanne till hanna i vås och har lite tjejmys! :D natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0