Helgen

Fredags

skola först med vattenkrig och tråta =) sen så gick jag och ina hem till mig och kollade på film och vantade på sanna när hon kom så va vi hemma och prata lite sen gick vi till ica och köpte mat sen gick vi hem och åt precis när vi hade ätit klart så kom sanne och åt resterna typ. vi satt och prata ett bra tag runt bordet sen kom pontus och hämta oss och skjutsa oss till bowlingen det var tredje gången jag bowla i hela mitt liv och jag vann! :D haha men iaf sen gick vi runt lite på stan sen gick vi hem till sebbe och var där ett tag sen gick vi hem till mig igen och sanna sov hos mig :)

Lördag

så gick jag sanna och min kusin tess på marknaden ett tag sen så gick jag och tess på bio Trassel. den var sådär men den dög :) sen så åkte jag hem till tess ett litet tag sen var det bara hem och duscha och åka och köpa hårfärg för sen vidare hem till bästa jessie :D vi färgade håret sen så blev vi fest sugna så då kom daniel och hämta oss och skjutsa oss till tärnsjö som det var "sommarfestival" i folketshus :) haha det var en mycket trevlig kväll med bästa och alla andra så klart :) Fredrik jessies kille är brandman så han hade fått ett larm innan vi kom så han var inte där när vi kom men vi kunde roa oss med hans kompisar också :) hahaha :D men iaf när fredrik kom tbx efter larmet så var han trött och ville åka hem så då åkte vi hem till han och sov :) och jag hatar när man precis har somnat så ringer de på min telefon! hatar det!

söndag

vakna vid typ 12 då åkte vi hem till jessie direkt och när jag kom till henne så kom mamma och hämta mig och nu sitter jag här och har nyss ätit frukost och är skapligt sliten, men men det får man leva med :D det blir nog en film nu sen får vi se vad som händer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0