Fredag & Lördag :)

I fredags efter skolan så gick jag hem och fixa och packa lite. Sen kom Pontus och hämta mig och skjutsa ut mig till bästa Jessie :D (tycker väldigt synd om Pontus :( ). Jag och Jessie hade inte så mycket att göra medans vi vänta på att fredde skulle komma och hämta oss för att sedan åka till Tärnsjö, så sjuka som vi är så fick vi för oss att Jessie skulle pierca mig i örat.
så här :

och måste bara säga att det gjorde så JÄVLA ONT! västa stället jag har tagit på måste jag säga så de är inte och rekomendera ska jag säga :p haha men iaf till slut kom fredde och hämta oss så vi drog till Tärnsjö sen åkte Jag, Jessie, Fredde, Dick & Daniel ut till östa och grilla och hade de trevligt :D och jag åkte 4-hjuling :D super skoj var kvällen :D sen hem till fredde och sov =)

sen idag Lördag så kom mormor och hämta mig i Tärnsjö för att sedan åka hem till henne och fixa mig och gjorde mig fin =) sen kom min moster och hennes man till mormor =D efter ett tag så åkte vi till Gysinge på 40års fest =) mycket trevligt var det faktsikt och de kan nog inte bli tråkigt med den släkten man har på mammas sida XD hahaha. men men nu orkar jag inte skriva mer är jätte trött så ska ta och sova nu :D natti natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0