Ullared

åkte ju till ullared i tisdags med mamma,mormor,moster , marie, inger & frida :) det var mycket trevligt och massa handlande :) såg till och med ola-conny :P
men aja tog inga bilder för hade ingen kamera men nu har jag fått ny mobil så tog bilder på vad jag har köpt/fått :)



där ser ni :
  • rosa & grönt linne
  • en plattång
  • strumpor 2 packet
  • 2 deosar
  • ett plåt etoi
  • plåster
  • 2-pack leggings
  • tofsar
  • 2 trosor köpte ett par till men dom har jag på mig
  • skydd man har i håret innan man plattar de
  • komdomer som jag fick
  • en tjocktröja
  • lypsyl
  • mobil kartongen tog ju bilden med min nya mobil :)
  • och 2 kuk sugrör :P
tror jag inte har glömmt nå nu :)

dom fina sugrören... hahaha


och min mobil :) sony ericsson vivaz som är typ röd/rosa :D

de va allt jag fick med mig hem från ullared iaf :) och ett minne för livet också :D

Kommentarer
Postat av: lindis

Finfina saker Fickan! hahah härliga sugrör, sånna vill jag också ha! man kanske ska ta sig en tur till Ullared ;)

2011-03-03 @ 21:59:31
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0