Simon <3

har inte bloggat så mycket för har så mycket annat att  tänka på men just nu har jag lust att skriva av mig lite..

för er som inte visste de så hade jag en väldigt bra kompis som tog livet av sig i somras när jag var utomlands och jag saknar han så otroligt jävla mycket helt sjukt faktsikt. visst vi va inte så mycket men vi snacka på msn och sms varje dag typ. han var nog den bästa killen som finns faktiskt han var otroligt snäll och omtänksam han var en ängel redan här nere på jorden faktikst och hoppas han har de 100 gånger bättre där han är nu. :/ fast jag vill ha han kvar här nere på jorden ist :(  dum som jag är så sitter jag och lyssnar på hans spotyfi lista just nu och de bara väcker minen inom mig men de lär man väl få göra någon gåång också man måste få sakna :( det är nog egentlingen ingen som förstår hur mycket jag saknar han och jag bara önskar att jag iaf kunde fått sagt hej då eller att jag kunde ha fått stått bredvid han den natten som de hände men ist fick man reda på det så fort man hade landat i sverige och de inte direkt den nyheten man ville höra.. men men slut om de här hade bara lust att skriva lite.
JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0