trötter :)

Igår: var jag i heby och festa hos jontes bror med massa trevligt folk :) det var en kväll men sent kommer glömma tror jag :) iaf så tog vi 3 bussen hem-.- jätte seg och jätte trött var jag men det var hur skönt som helst att komma hem och sova i sin egna säng :D

Idag: Vakna jag halv 3 ungefär låg kvar i sängen ett bra tag innan jag gick upp :) så smsa emmie och ville att jag skulle komma till heby idag igen på en chillkväll och självklart tacka jag inte nej :) vi ska typ kolla film, spela wii och baka kladdkaka tror dom inte vill att jag ska göra den(A) eftersom sist jag var hos jonte och skulle göra kladdkaka så blev den sten hård och as äcklig :P men iaf har nyss duschat och sitter och väntar på att maten ska bli klar sen ska jag bara fixa mig och vänta på bussen :) hoppas det blir en lika trevlig kväll som de var igår :D

syns och hörs! :D /fickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0