en kväll i Tränsjö :)

Har nästan precis kommit hem från tärnsjö. igår efter skolan så sprang jag typ hem för att hinna duscha och fixa mig innan jessies morbror kom och hämta mig för att sedan åka vidare och hämta upp jessie och jonna för att sen åka till Fredrik i Tärnsjö :) blev en riktigt trevlig och nykter kväll faktsikt :) började med att jag & jonna fixa tacos när vi kom dit sen kom fredriks bror Daniel och hälsa på också , mycket trevligt :) haha sen körde vi twister , hur jävla kul som helst! det var en mycket vaker syn kan jag lova ! :D haha. men när vi hade spelat klart de så kom Dick också så vi satt oss och kolla på saw 1 mycket dålig film tycker jag :p vi gick och la oss typ 12 för alla var döa typ :p jessie kom och väckte mig vid 10 i morse då blev det frukost och saw 2 lite bättre än 1:an tycker jag :) sen blev det att åka till sala :) sen så får vi se vad som händer ikv eller fall jag bara ligger hemma occh slappar ikv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0